معرفی بهترین عطرهای گرم برند کرید: انتخابی خاص برای فصول سرد

معرفی بهترین عطرهای گرم برند کرید: انتخابی خاص برای فصول سرد
در این مقاله به معرفی بهترین عطرهای گرم برند کرید می‌پردازیم که با رایحه‌های غنی و ماندگار، انتخابی ایده‌آل برای روزهای سرد سال هستند. این عطرها ترکیبی از روایح گرم، تلخ و شیرین دارند که حس لوکس و خاصی به شما می‌بخشند، و بهترین های کرید رو مشناسید.

معرفی بهترین عطرهای گرم برند کرید

کرید، برندی که شاید این روزها دیگر کسی را نشود پیدا کرد که اسم آن را نشنیده باشد!

brand creed

افسانه ای که درست در میانه های قرن ١٨،یعنی در سال ١٧۶٠داستان خود را شروع به نوشتن کرد .

خانه ی کرید، ازلاکچری ترین و لوکس ترین های عطر سازی فرانسه است؛ که همواره با محصولات نفیس خود و مرغوب ترین ترکیبات در دنیا شناخته می‌شود.از شاهکارهای این برند می‌توان به کرید اونتوس اشاره کرد.رایحه ای که گفته شده با سبک جذاب و جنتلمانه ی خود، هرمردی یک بارهم که شده باید آن را استفاده کند؛نمونه های دیگرمانند کرید هیمالیا و کرید سیلورمونتین که هرکدام از آن ها داستان هایی را روایت می‌کنند که با سرشاری و آکندگی شان شما را مبهوت می‌کنند. که چطوروچگونه؛ تمامی این ها،در بطری به این کوچکی ازعطر جا گرفته است؟

مشاهده ویدئو در کانال آپارات

اما امروزه، آمده ایم تا آثاری از این برند را به شما معرفی کنیم که قدرت خود را در بعد دیگری از روایح نشان داده اند.عطرها و داستان های که با گرما و عمق  شان جنبه ای دیگر از کرید را رونمایی کرده اند.شاید اسم آن ها کم تر به گوشتان خورده باشد، شاید هم از طرفداران پر و پا قرص آن ها باشید؛اما اگرازطرفداران برند کرید هستید و به دنبال رایحه ای گرم و تابستانی دراین روز های رو به سرما می‌گردید که از برند محبوب تان باشد،زمانش رسیده است که این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید!

Creed Spice and wood |‌ کرید اسپایس اند وود

space and wood خرید عطر کرید اسپایس اند وود

اسپایس اند وود، دومین رایحه از لاین انحصاری سلطنتی کرید که با ترکیبات محشری از تاپ نوت های لیمو، برگاموت و سیب سبز شروع تیز و مرکباتی خود را با میدل نت های اسپایسی نعنا هندی ، فلفل و چوب صندل تکمیل کرده و به شما ارائه می‌دهد.کرید اسپایس اند وود درست همان آتش داغیست که در میان چِله زمستان، به جان شما می‌نشیند و با اشرافی گری خود، همچون تاجی درخشان و سلطنتی، خود نمایی می‌کند. درست همانند شیشه ی کریستالی آن که سر تا سر با تاج های طلایی رنگ کرید حکاکی شده و این جلوه را بیشتر به رخ می‌کشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، داستان این رایحه ی پر سر و صدا، از عشق معروف و شنیدنی کلئوپاترا و مارک آنتونی سر چشمه می‌گیرد. عشقی که میان مارک آنتونی از زمامداران سه گانه روم باستان و کلئوپاترا از قدرتمند ترین زنان فرمان روای تاریخ شکل گرفت و تا به امروز جزوی از گنجینه های فرهنگی اروپا و شرق محسوب می‌گردد که ساختار قدرتمندی همچون اسپایس اند وود این گنجینه را جشن می گیرد.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال رایحه ای چوبی و قدرتمند، اشرافی و خاص، با رایحه ای که رازآلودگی چوب و اغواگری آتش را با ترکیبات تند و تلخ خود به شما پیشنهاد می کند؛ می گردید، این رایحه ی استثنایی را به هیچ عنوان از دست ندهید!

Creed Santal original | کرید سانتال اورجینال

Creed Santal original | کرید سانتال اورجینال بیشتر بخوانیم

زاده ای دیگرازکرید که در سال ٢٠٠۵ متولد شد. چوبی، گرم و شرقی!.

آفریده شده تا با جادوی چوب، رزماری و اسطوخودوس که آرامشی معنوی و زیبا را به وجودتان آرام و آرام تزریق می کند.این عطربا رایحه ای که با چوب صندل هندی، شروع مرکباتی ودرآمیختگی اش با پایانی گرم و وانیلی، تلاش کرده تا شکوهی را تداعی کند که الهام گرفته شده از قدرت عظمت وسلطنت هندست.

طرفداران سانتال،این رایحه را با تازگی ترکیبات تند وتیزدرشروع آن توصیف کرده اند که در تضاد با شیرینی دانه های تونکا و عمق نت های چوبی اش سازنده شب های سرد و تاریک پاییزی تان خواهد بود.چیزی که این اثررا زیبا ودوست داشتنی ترمی کند، بازخوردیست که در بهاربه شما می دهد، به گونه ای هیچ جوره نمی شود درفصل بهاربود وآن را کنار گذاشت ولذتش را نبرد!

پیشنهاد می کنیم اگر از طرفداران کرید بوده اید و کلکسیون پاییزی تان نیاز به عطری جدید دارد، سانتال را همه جوره در لیست پاییز امسال قرار دهید !

اگر می توانستیم المنت های سلطنتی،شیک ومرمرین یک کاخ سلطنتی ایرانی یا شاید هم فرانسوی را در یک شیشه ی کوچک از عطر جا بدهیم تا همیشه ما را به آن جا ببرد، آن رایحه،قطعا رویال عود کرید می بود.مجلل وبا شکوه وقدرتمند!

عناصری همچون طلا وسنگ های قیمتی بکاربرده شده درکاخ هایی با شکوه واشرافی؛ که به گفته ی این برند،الهام بخش رویال عود بوده است.زمانی که این رایحه را استشمام می کنید، با شروع تند و تیز و فلفلی اش، شگفت زده خواهید شد.اما این شروع زیبا، نقشه اوج شیشه عطرما نخواهد بود،بلکه کافی است تا اجازه دهید،کمی از شروع آن بگذرد و آن جاست که با آرامش گرم مشک و،استحکام چوبی سدر و جوهره ی عود خود را تا ابد در ذهنتان ماندگار خواهد کرد!.

کرید همیشه تلاش کرد تا نقطه ای، لحظه ای و خاطره ای را برایمان تداعی کند که در عین شگفتی و بهت لحظه ای که آن را در واقعیت تجربه نکرده ایم، آرامش عجیبی را به ما بدهد که آشنایی را با تمام وجود در آن حس کرده و غربت را فراموش کنیم و الحق هم که همواره در آن موفق بوده و زیبایی و شوکتش ، جایی برای حرف دیگری بافی نگذاشته است!

Creed Royal Oud | کرید رویال عود 

خرید عطر کرید رویال عوود

در روزهای سرد و درست همانند خورشیدی که درسیاه ترین نقطه شب روشن ترین شروع را رقم می زند! این عطر با گرمای خود در روزای سرد شما را همچون کودکی در بر میگیرد و به شما شور و شگفتی بالایی منتقل میکند این رایحه ی ماندگار شما را در یاد و خاطر اطرافیان ماندگار میسازد و به شما قدرت و انرژی را به ارمغان می آورد.

Creed Tabarome | کرید تاباروم

Creed Tabarome | کرید تاباروم بیشتر بخوانیم

هدیه ای که برای دولت مردی بریتانیایی با برداشتی از علاقه ی او به شراب براندی و سیگار های نفیس و مرغوب، ساخته شد. جوهره ای که حس اصالت و اغوا گری را بر می‌انگیزد و حس اعیانی گری و اشرافی انگلستان کلاسیک را بعد از هر اسپری برایتان تداعی گر می‌شود.

واضح است که رایحه ی دودی و مرغوب تنباکو ترکیب شده با رگه های تند زنجبیلی فرجامی بی نظیر می طلبد. در واقع می توانیم عصاره ی پایانی عنبر ‌ و چرم را همان ختم کلامی بر این شاهکار بدانیم که نهایت لوکس بودن و گران بهایی این رایحه را نشان دهد و همان پایانی باشد که لیاقتش را دارد.

قسمتی دیگر نیز بر روی شیشه ی این عطر وجود دارد که تنها برروی تعداد کمی از آثار این برند به چشم می‌خورند و آن هم کلمه Millesime نقش بسته برآن است.

این کلمه نمایان گر است که در این بطری بهترین محصولات از برداشت یک سال خاص کرید بکاررفته است. مهر تاییدی که شما را از نگرانی بابت کیفیت همه جوره بی ‌نیاز خواهد کرد!

تاباروم را همواره در روز های سرد خود همراه کنید؛ او شما را گرم و آرام نگه خواهد داشت !

همانطور که گفتیم و می توان متوجه شد، روز ها به سرعت از گرما گذر کرد و چیزی نمانده است که به پاییز برسیم . یعنی زمان آن رسیده است که لباس هایمان در کمد، جایشان را به پوششی گرم بدهند و دیگر جای گفتن ندارد که هیچ چیز همچون رایحه ای خاص و مناسب فصل، یک استایل شخصی را به بهترین نحو، تکمیل نخواهد کرد.

این چند رایحه که در این مقاله راجب آن ها صحبت کردیم، تمامشان آثاری بودند که به عنوان شاهکار ها و بهترین محصولات کرید شناخته شده اند؛ همچنین برای استفاده در فصول سرد همچون پاییز و زمستان ، بازخورد فوق العاده ای به شما می‌دهند و می توانند همواره در اولویت هایتان باشند.

پس، حتما آن ها را در نظر داشته باشید و با یک انتخاب فوق العاده از روز های پیش رویتان نهایت لذت و استفاده را ببرید.

کرید، برندی که بیشتر ما اسم آن را شنیده ایم یا از محصولاتش استفاده کرده ایم.

محصولات برند کرید

حال که پاییز رسیده زمانش رسیده که با شاهکارهایی از کرید آشنا شویم که با ترکیبات و رایحه ی گرم و قدرتمند شان مانند اسپایس اند وود و رویال عود ،روز های سرد زمستانی تان را گرم و دوست داشتنی می کنند. همانطور که میدونید عطر یک موضوع سلیقه ای است شما در این مقاله با عطر های گرم برند کرید اشنا شدید اگر دوستدارید با عطر های مرکباتی و خنک آشنما بشید این مقاله رو مطالعه کنید:لینک مقاله عطر ها با نت مرکباتی



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید