دسته بندی ها
محصولات
مقالات جدید

قرن هجدهم الهام بخش برند مارلی

قرن هجدهم الهام بخش برند مارلی
قرن هجدهم دوران طلائی عطرسازی بود،من میخواستم با ارائه عطرسازی از دوران بسیار قبل از عصر جهانی شدن و انبوه سازی شکوه آنرا احیا کنم،ژولن اسپریچر بنیان گذار و مدیر شرکت مارلی،برند مارلی، با الهام از شکوه قرن هجدهم، عطرهایی فاخر و لوکس برای عاشقان خلق کرد.

چه شد که مارلی برندی شد ، برای رقابت با برند های قدرتمند جهانی؟

یکی از برندهای معروف فرانسوی عطر و ادکلن برند مارلی (Parfums de Marly) است. این برند معروف فرانسوی در سال 2009 توسط ژولین اسپرچر بنیان‌گذاری شد. وی علاقه به عطرسازی را از پدرش به ارث برده بود، به همین دلیل ژولین تصمیم گرفت تا مجموعه‌ای از روایح خاص را با نام پارفومز د مارلی (عطرهای مارلی) به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کند. این برند سطح بالا و لوکس به طور شگفت‌انگیزی توانست در صنعت عطرسازی موفق شود.

علت نام‌ گذاری برند پرفیومز د مارلی

نامگذاری برند مارلی به قرن 18 میلادی یعنی دوران لویی پانزدهم بر‌میگردد. در آن زمان پادشاهان به منظور یاد بود جشن‌هایی را برگذار می‌کردند که رکن اصلی آن جشن‌ها مسابقات اسب سواری بود. پادشاهان آن دوره انقدر به روایح و عطرهای طبیعی علاقه داشتند که همیشه دستکش‌ها و دستمال گردن‌های خود را به عطر آغشته می‌کردند تا همیشه بوی خوش مواد طبیعی همراهشان باشد. در قرن هجدهم، کاخ ورسای مرکز فرهنگی و هنری اروپا بود و عطرسازی یکی از هنرهای برجسته این دوره به شمار می‌رفت. پرفیوم د مارلی با الهام از این دوران، تلاش می‌کند تا با ترکیب هنر عطرسازی و تاریخ غنی، تجسمی از شکوه و جلال آن زمان را به نمایش بگذارد. هر یک از عطرهای این برند دارای داستانی منحصر به فرد و ارتباطی تاریخی با این دوره است.

 

Jean Fargen اولین عطار سلطنتی بود که به دستور پادشاه به دربار آمده بود تا با خلق روایحی خاص قلب پادشاه را بدست آورد. جالب است بدانید لویی پانزدهم به تمام عطارهای معروف فرانسوی دستور داده بود تا رایحه‌ای خاص و تکرار نشدنی برای اسب‌های سلطنتی و اصیل بسازند. جالب است بدانید که همه آن عطرهای سلطنتی در حال حاضر در موزه لوور فرانسه نگهداری می‌شوند.

واژه ROYAL ESSENCE که بر روی لوگو این برند حک شده به معنای رایحه سلطنتی یا رایحه شاهانه بوده که نشانگر اصیل بودن این برند عطری است. تا به حال فکر کرده‌اید که چرا به فرانسه لقب مهد عطر و ادکلن دنیا را داده‌اند؟ در قرن 18 میلادی، لویی پانزدهم سختگیری‌های زیادی به عطاران فرانسوی می‌گرفت. او به همه عطرسازان گفته بود باید هر روز یک رایحه جدید به دربار بیاورید. به همین خاطر بهترین روایح و جدیدترین عطرها برای فرانسه از گذشته تا به امروز است.

نماد اسب بر روی عطرهای مارلی (Marly)

در قرن 18 میلادی پادشاه کشور تونس اسب مسابقه اصیلی با نژاد عربی به لویی پانزدهم هدیه داد. جالب است بدانید لویی پانزدهم انقدر به اسب‌های اصیل علاقه داشت و تصمیم گرفت در سطح شهر مجسمه‌ هایی از این اسب‌ها بگذارد. به همین دلیل برند مارلی در طراحی لوگو خود، از سال 1743 و دو اسب ایستاده استفاده کرده است. برند پارفومز د مارلی امروزه از بهترین و مطرح‌ترین عطارها برای ساخت و خلق روایحی جدید و سلطنتی استفاده می‌کند.

 

بنیان گذار کمپانی پرفیومز د مارلی

در سال 2009 برند معروف مارلی توسط جولین اسپرچر در فرانسه بنیانگذاری شد. جولین در سال 1973 در کشور آلمان به دنیا آمد و به دلیل علاقه شدید پدرش به دنیای عطر و ادکلن به یک عطرساز ماهر تبدیل شد. جولین همیشه دوست داشت روایح جدیدی بسازد و برای ساخت عطر‌‌های خود ماه‌ها و سال‌ها زمان می‌گذاشت.

جالب است بدانید او نام برند خود را از La Cour Marly که در زمان لویی پانزدهم یک کاخ سلطنتی بود الهام گرفته است. در این کاخ از عطرهایی که سازندگان معروف شهر برای لویی پانزدهم می‌فرستادند نگهداری می‌شد.

انتخاب روایح عطرهای د مارلی

زمانی که جولین اسپرچر تصمیم گرفت اولین عطر برند خود را خلق کند به موزه لوور فرانسه رفت و رایحه عطرهایی که از سال 1743 (همان عطرهای خاص فرستاده شده برای لویی پانزدهم) در موزه نگهداری می‌شد را استشمام کرد. جولین مغز خلاقی در ترکیب روایح داشت و تصمیم گرفت رایحه‌ عطرهای برند مارلی را با استفاده از فرمولاسیون‌های قدیمی به صورت مدرن تولید کند. او با الهام گرفتن از آن عطرها، رایحه‌ عطرهای مارلی را خلق کرد.

به نوعی عطرهای این برند نیش هستند و مشابه بویایی ندارند، به همین دلیل است که عطر و ادکلن‌های پارفومز دو مارلی به عنوان بهترین و خوش‌‌بو‌ترین عطرهای فرانسوی شناخته می‌شوند.

پرفیومر های کمپانی پارفیومز د مارلی (DE MARLY)

در ابتدا رایحه‌های مارلی توسط خود شخص جولین اسپرچر ساخته می‌شد ولی امروزه این کمپانی عطرساز فرانسوی برای ترکیبات روایح خود از عطاران بزرگی مانند فرانسیس دلمونت، الیور پیچوکس، ناتایل لورسون و حمید مرآتی کاشانی که یک عطار مشهور ایرانی در فرانسه است نام برد.

 

جولین اسپرچر در ساخت عطر و ادکلن‌های برند خود بسیار حساس و سخت‌گیر است، به همین دلیل همکاران و کارکنان کمپانی پارفیومز دو مارلی او را لویی پانزدهم خطاب می‌کنند.

برند مارلی از گذشته تا به امروز

اگر بخواهیم این برند را از سال 2009 تا به امروز مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم مدیریت جولین اسپرچر به نحوی بوده است که این برند روز به روز شاهد موفقیت و پیشرفت خود بوده است. برند معروف مارلی تا به امروز موفق شده است که ۳۳ عطر نیش را تولید کند. زیبایی این برند به دلیل سلطنتی بودن آن است. هر چه بیشتر به تاریخچه برند پارفیومز د مارلی قدم می‌گذاریم بیشتر به اشرافی بودن و سلطنتی بودن این برند پی خواهیم برد

آیا جولین اسپرچر عطر امضا دارد؟

زمانی که این سوال از جولین پرسیده شد در پاسخ گفت:

من دوست دارم در هر مناسبتی عطر خاصی استفاده کنم. مثلا در یک مهمانی کلاسیک عطر پرسیوال (Percival) را انتخاب می‌کنم و ادو پرفیوم لیتون (Layton) را در یک قرار و شام عاشقانه استفاده می‌کنم.

از نظر اسپرچر چه افرادی از عطرهای مارلی استفاده می‌کنند؟

جولین اسپرچر معتقد است که عطرهای این برند فرانسوی مناسب افرادی اصیل و سنتی است. زیرا رایحه عطرهای برند مارلی بسیار سنگین و شیک بوده و هر کسی این رایحه‌ها را دوست ندارد. ولی به گفته جولین بیشتر مردم فرانسه اصیل و سلطنتی هستند.

پارفیومز د مارلی یکی از پرطرفدارترین برندهای عطر و ادکلن در دنیا است. همیشه انتخاب هر خانم و آقای شیکی رایحه‌ای سنگین و سلطنتی بوده است. اگر به عطر و ادکلن‌های سلطنتی و شاهانه علاقه دارید حتما ادکلن‌های این برند فرانسوی را انتخاب کنید. شما عزیزان می‌توانید عطرهای این برند سلطنتی را از حیات پرفیوم به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید و از روایح خاص آنها نهایت لذت را ببرید.

محصولات برجسته پرفیوم دی مارلی

عطرهای مردانه:

1. هالتان(Haltan):

یکی از معروف‌ترین عطرهای مردانه این برند است که با ترکیبی از تنباکو، وانیل و ادویه‌جات معطر، رایحه‌ای گرم و جذاب ایجاد می‌کند. این عطر به دلیل ماندگاری بالا و رایحه منحصر به فرد، محبوبیت زیادی بین علاقه‌مندان به عطرهای لوکس پیدا کرده است.

خرید محصول

3. لیتون (Layton):

لیتن یک عطر مردانه با ترکیبی از سیب، وانیل و چوب‌های معطر است. این عطر با رایحه‌ای خنک و تلخ، انتخابی عالی برای استفاده در تمام فصول سال محسوب می‌شود.

خرید محصول

5. پگاسوس (Pegasus):

پگاسوس با ترکیبی از بادام تلخ، وانیل و چوب صندل، رایحه‌ای گرم و شیرین ایجاد می‌کند. این عطر با رایحه‌ای منحصر به فرد و ماندگاری بالا، انتخابی عالی برای شب‌های خاص و مجالس مهم است.

خرید محصول

عطرهای زنانه:

1. دلینا (Delina):

دلیینا یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه این برند است که با ترکیبی از رز، ریواس و وانیل، رایحه‌ای شیرین و گلی ایجاد می‌کند. این عطر به دلیل ترکیبات منحصر به فرد و رایحه ماندگار، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خرید محصول

2. آتالیا (Athalia):

آتالیا با ترکیبی از زنبق، عنبر و مشک، رایحه‌ای گرم و شیرین به ارمغان می‌آورد. این عطر با طراحی زیبا و رایحه‌ای ماندگار، یکی از گزینه‌های لوکس و جذاب برای خانم‌ها است. پرفیوم دی مارلی با تکیه بر تاریخچه غنی و الهام‌گیری از دوران شکوه لویی پانزدهم، توانسته است عطرهایی با کیفیت بالا و رایحه‌های منحصر به فرد تولید کند. استفاده از ترکیبات با کیفیت، طراحی‌های لوکس و توجه به جزئیات، این برند را به یکی از برترین برندهای عطر در جهان تبدیل کرده است. موفقیت‌های بین‌المللی و همکاری با شخصیت‌های مشهور نیز نشان‌دهنده تأثیر و جایگاه ویژه این برند در بازار عطر و ادکلن است. پرفیوم دی مارلی با ارائه محصولاتی با کیفیت و الهام‌بخش، توانسته است تجربه‌ای منحصر به فرد و لوکس برای علاقه‌مندان به عطر فراهم آورد و میراثی از هنر و تاریخ را به ارمغان بیاورد.

این برند با توجه به ترکیبات طبیعی و کیفیت بالا، عطرهایی تولید می‌کند که نه تنها رایحه‌ای خوشبو و ماندگار دارند، بلکه با بسته‌بندی‌های لوکس و جذاب، به عنوان یک اثر هنری نیز شناخته می‌شوند. هر یک از عطرهای پرفیوم دی مارلی دارای داستانی منحصر به فرد و ارتباطی تاریخی با دوران شکوه لویی پانزدهم است که تجربه‌ای خاص و لذت‌بخش را برای استفاده‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.

در نهایت، پرفیوم دی مارلی با توجه به ترکیبات منحصر به فرد، طراحی‌های زیبا و داستان‌های تاریخی، یکی از برندهای پیشرو و موفق در دنیای عطرسازی است که همواره مورد توجه علاقه‌مندان به عطرهای لوکس و با کیفیت قرار گرفته است. این برند با ارائه محصولاتی که تلفیقی از هنر و تاریخ هستند، توانسته است جایگاهی ویژه در قلب علاقه‌مندان به عطر به دست آورد و نام خود را به عنوان یکی از برترین برندهای عطر در جهان ثبت کند.

اگر تا انتها مقاله همراه ما بودین ممنون میشیم اگر نظری راجب برند مارلی و روایح برند دارید رو با ما در میان بگذارید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید