10تا از بهترین عطر های زنانه 2023

10تا از بهترین عطر های زنانه 2023
این مقاله به معرفی ۱۰ عطر زنانه پرطرفدار ۲۰۲۳ پرداخته است که هرکدام با ترکیبات خاص خود، تجربه‌ای منحصر به فرد از رایحه‌ها ارائه می‌دهند. از وانیل و گلابی تا ادویه‌های گرم و میوه‌های تابستانی، این عطرها همگی توانسته‌اند جایگاه ویژه ای در دل ما ثبت کنند.

با 10 تا از بهترین عطر های زنانه 2023 آشنا شوید

همیشه در انتخاب یک رایحه جذاب شخصی برای خود، یک مسیر جدید وجود دارد . نه اشتباه نکنید ؛ ماندگاری و پخش بو فقط بخشی از این راه طولانی ست که با ارتباط اولیه شروع میشود؛ زمانی که با بستن چشم هایتان و اولین تنفس، لذت و آرامش تک به تک نت های عطر در قلبتان جا خوش می کند ؛ درست مثه تجربه یک لحظه بیاد ماندی از ذهن شما بیرون نخواهد رفت. به نقل از سایت جهانی عطر fragrantica

حال مواقعی پیش می آید که عطری که بیشتر از همه با روحیه و  استایل شما سازگار است، آن بازخورد شگفت انگیز اجتماعی را به شما نمی دهد یا در زمانی دیگر همان رایحه ای که با شخصیت شما آن جور که باید سازگار نیست، بشدت در جهان پر طرفدار است.

سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا در انتخاب ، استاندارد های شخصی خودتان را رعایت کرده اید ، که در ارجحیت قرار می گیرد، یا نظر عموم افراد نیز برایتان تاثیر گذار خواهد بود؟

ما در این مقاله به معرفی پرفروش ترین ١٠ عطر زنانه سال ٢٠٢٣ پرداخته ایم، که به طور گسترده ای در دنیا طرفدار داشته اند . اگر این روز ها پیدا کردن رایحه ای  کاریزماتیک و دوست داشتنی ذهنتان را به خود درگیر کرده است، پیشنهاد می کنیم که مطالب پیش رو را دنبال کنید و لذت داشتن یکی از پر طرفدارترین عطر های جهان را با شب و روز های خود همراه کنید.

1. Libre Le perfume Yves saint Laurent(female) 2022 | ایو سن لورن لیبره زنانه

که به زبان فرانسوی به معنای آزادی ترجمه می شود و نمادی برای ارزش آزادی در تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ست ترکیب تند و تیزی جذاب زنجبیل و ترشی تابستانی آکورد های مرکباتی شیرینی زعفران و گل یاس را به زیبایی هرچه تمام تر جلوه داده است . این ادکلن شاهکاری از کارلوس بنایم و آن فلیپوست که برای بار دوم در سال ٢٠٢٣ بعنوان پر طرفدارترین عطر زنانه شناخته شد. پیشنهادی فوق العاده که با عمق و گرمای وانیلی و عسلی نت های پایه اش تا مدت های طولانی در قلبتان ماندگار خواهد شد.

 Libre Le perfume Yves saint Laurent(female) 2022

٢. Angles share anniversary edition by Killian 2022 | آنجلز شیر بای کیلیان

از شاهکار های بنویست لاپزاست که با معرفی گروه بویایی کاملا جدید، عناصر کنیاک و ترکیبشان با گرمای وانیل و دارچین تلاش می کند تا میراث خانوادگی کیلیان هنسی در تهیه شراب کنیاک را در ذهن ها ماندگار سازد و به آن ادای احترام کند . این ترکیب فوق العاده از زیبایی فرایند تولید شراب الهام گرفته و زیبایی ترکیب چوبی وانیلی که در عمق این عطر می ماند شما را کاملا شیفته خود خواهد کرد

 

٣. Goddess Burberry for women | باربری گادس زنانه

محصولی جدید با رایحه ی غالب وانیلی که رد پای نت های اسطوخودوس و زنجبیل در آن که در اولین اسپری از آن شما را شگفت زده خواهد کرد برای شما قابل لمس سخواهد بود . گادس همان انتخابی ست که نمی توان آن را دوست نداشت مخصوصا از همان لحظه ای که متوجه ترکیب وانیل به همراه کاکائو در آن خواهید شد،یک حسی را فراتر از تصورتان خواهید داشت.

 Goddess Burberry for women

۴.Black Opium Le Parfum Yves Saint Laurent for women | بلک اپیوم

که در سال ٢٠١۴ به بازار آمد و معرفی شد با ترکیبی نت های وانیل و قهوه شما را جادو خواهد کرد. بهترین قسمت همان جایی ست که اولین بار آن را اسپری می کنید و رایحه فلفل صورتی ، یاس و شیرینی وانیلی عطر بینی تان را پر می کند. اگر مشام قوی ای داشته باشید می توانید شیرینی میوه ای گلابی را نیز تا حدودی متوجه شوید و از این رایحه ی جذاب و ماندگار لذت ببرید.

 Black Opium Le Parfum Yves Saint Laurent for women

۵.Devotion Dolce&Gabbana for women | عطر دووشن دولچه گابانا

با ترکیب شکوفه پرتقال، پاناکوتا و رام شما را به سفری پر احساس به ایتالیا می برد و با زیبایی تمام احساسات عشق و زیبایی را تداعی می کنند. همچنین اگر جزو آن دسته افرادی هستید که از بوی لیمو شیرین تازه و خنکی و تازگی آن لذت می برید می توانید این عطر را جزو اولویت های خود قراردهید.

 Devotion Dolce&Gabbana for women

۶. Musc Noir Rose For Her Narciso Rodriguez for women | نارسیسو رودریگز مسک نویر رز فور هر

این عطر جذاب با رایحه شرقی گلی و ترکیب نت های ترنج، رز ، گل مریم و فلفل صورتی شما را در زیبایی خود اسیر خواهد کرد. سونی کونستنت با بوی غالب رز و وانیل رویایی زیبا را به تصویر می کشد که برای همگان زیبا خواهد بود . پیشنهادی فوق العاده جذاب برای شما که بوسیله ی آن خاطراتی زیبا بسازید.

 Musc Noir Rose For Her Narciso Rodriguez

٧. Burberry Her Elixir de Parfum Burberry | بابری هر الکسیر زنانه

این رایحه به شما حسی متفاوت از آکورد های میوه ای گلی و وانیلی خواهد داد که بسیاری از طرفدارانش آن را بخاطر تاپ نوت های توت فرنگی و بلوری اش به بوی میلک شیک توت فرنگی تعبیر می کنند. همچنین نت های پایه ی این ادکلن که ترکیبی از وانیل ، چوب و آمبر است عمق و گرمای زیادی به آن می بخشد و ماندگاری فوق العاده ای از آن به جا خواهد گذاشت.

 

٨. Babycat Yves Saint Laurent | ایو سن لورن بیب کت

اگر طرفدار عطر های وانیلی نیستید این ادکلن با طراحی فوق‌العاده دومینیک روپیون شما را با نت های وانیلی آشتی خواهد داد! تاپ نت های فلفل صورتی ، لامی و فلفل سیاه شروعی آتشین به آن خواهد داد که با ادامه ای شیرین و زعفرانی شما را غافلگیر خواهد کرد. هرچند که این شیرینی به تنهایی نمی آید بله حال و هوایی اسپایسی و دودی را همراه خود خواهد داشت که جذابیتش را افزایش می دهد و شما را مسخ خود خواهد کرد.

 

٩.L'Interdit Eau de Parfum Rouge Ultime Givenchy for woman | جیونچی له اینتردیت ادوپرفیوم رژ اولتایم زنانه

اگر این عطر را امتحان کرده باشید قطعا می دانید که شیرینی ملایم گل های سفید و ، شکوفه پرتقال شما را در بر میگیرد. گویی انگار که بهار را در بطری کوچکی در. کنار خود آورده باشی و درونش غرق شوی. همچنین نت های کاکائویی این عطر و ترکیبش با آمبروکسان گرما و زیبایی آن را دو چندان می کند پیشنهادی فوق العاده برای شما که بوی شیرینی بهار و گل ها را دوست دارید.

 L'Interdit Eau de Parfum Rouge Ultime Givenchy

١٠.Khamrah Lattafa | لطافه خمره

ترکیب ادویه ای معطر و گرم این رایحه در شب های سرد زمستانی همچون آغوش گرمی شما را در بر خواهد گرفت . نت های دارچین جوز پرالین و خرما که شیرینی این عطر را قوت می بخشند همراه با وانیل صمغ و چوب عنبر ماندگاری فوق العاده ای برایش ساخته اند پس حسابی مراقب باشید چرا که لحظه ای که اولین اسپری از این عطر را احساس کنید دیگر نمی‌توانید از شیرینی جسورانه و گرمای عمیقش دست بردارید و فراموشش کنید.

خوب به پایان مقاله رسیدیم اگر عطر هایی میشناسید که احساس میکنید جاشون توی این مقاله خالی هستش خوشحال میشیم اسم هاشون رو برای ما کامنت کنید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید