دسته بندی ها
محصولات
مقالات جدید

جدیدترین عطرهای کرید ۲۰۲۴: شاهکارهای لوکس برای عاشقان عطر

جدیدترین عطرهای کرید ۲۰۲۴: شاهکارهای لوکس برای عاشقان عطر
کرید با دو عطر جدید Centaurus و Delphinus در سال 2024، به رایحه‌های وانیلی جان تازه‌ای بخشید. Centaurus با ترکیبی گرم و تند از وانیل و دارچین و Delphinus با نت‌های ساده اما عمیق زنبق، بخور و وانیل، سبک تازه‌ای را نسبت به عطرهای گذشته کرید معرفی کردند.

جدید ترین عطر های برند کرید؟

2شاهکار 2024 برند کرید!

مشاهده در آپارات

در مقاله قبلی به این موضوع اشاره کردیم که چرا عطر های وانیلی دارن ترند میشن و جایگاه جدیدی از بازار رو برای خودشون کسب می کنند؛همچنین اشاره شد که چرا نت وانیل قابلیت این رو داره که تغییری چشمگیر در پایه و کلیات عطر شما ایجاد کند.

با این اوصاف به صورت کلی با تاریخچه،قابلیت و ویژگی نت وانیل آشنا شدیم و پاسخ سوالاتمان رو از این نت شگفت انگیز به دست آوردیم. موضوع امروز در رابطه با معرفی جدید ترین عطر های وانیلی برند سلطنتی کرید بریتانیایی هست که جز پنج تا از برترین برند های صنعت عطرسازی؛که با خلق دو عطر جدید جانی دوباره به روایح وانیلی و دسته بندی آنها به بازار بین الملل داد.


برند کرید

برند کرید (Creed) یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین خانه‌های عطرسازی دنیاست که در سال 1760 توسط جیمز هنری کرید در لندن تأسیس شد. این برند ابتدا به عنوان تولیدکننده دست‌دوز لباس و وسایل لوکس برای اشراف و خانواده‌های سلطنتی اروپا فعالیت می‌کرد. در طول زمان، کرید به تولید عطرهای منحصر به فرد و ویژه برای نخبگان و شاهزادگان پرداخته است.

یکی از ویژگی‌های بارز کرید استفاده از مواد طبیعی و تکنیک‌های سنتی در فرآیند تولید عطرهاست. این برند معروف به ساخت عطرهای دست‌ساز با فرمول‌های مخفی است که نسل به نسل در خانواده کرید منتقل شده‌اند. عطرهای کرید به دلیل کیفیت بالا، رایحه‌های پیچیده و ماندگاری طولانی مشهورند.


 

خلق دو اثر هنری به همکاری برند کرید و کرینگ بیوتی به این ختم شده است که دو عطر همراه با نتیجه ای بی همتا در سال 2024. در ضمن نا گفته نماند برند کرید با عرضه این دو عطر این فرصت اسثتنایی رو با اهدا کردن به خانوم و آقایان عطرباز خودش را مجدد اثبات کرده است.


Centaurus Creed -کرید سنتاروس             
     

                                                                

رقص نت وانیل با گرمای دارچین

عطری با ملیتی فرانسوی-انگلیسی که با تلفیق شدن دوران کلاسیک و مدرن این لطف رو در حق بشریت کرد تا بتونه اثبات کنه هیچ چیزی غیر ممکن نیست. عطر های برند کرید از سال 1760 تا به امروز یک ویژگی را توانسته اند برای مخاطبین خود زنده نگه دارند و این ویژگی تنها سه حرف دارد(خاص)بهترین و کم لطف ترین حالت ممکن برای توصیف عطر های این برند.عطری با طبعی گرم تند که با برداشت کردن حسی تلفیق شده گرمی-تندی به همراه کهربا حسی متفاوت در شما ایحاد کند البته نا گفته نماند وانیل بوربن همیشه تاثیر خود را در عطر دارد به صورتی که میتوانید رده های آن را در عطر پیدا کنید.

راهنمای سفر این عطر شامل سه مقصد است که با عناوین نت ابتدایی،میانی و پایانی به مسافرین خوشامد می گویند. پس به صورت کلی این سه مقصد رو شناسایی میکنیم: (برای آشنایی با نت ها این مقاله رو مطالعه بفرمائید).

نت اولیه:

نت اول میزبان شما در این سفر چهار ماهماندار به نام تنباکو،دارچین،هل و فلفل سیاه است که برای شما برای نت اولیه،حسی از گرما و انرژی دنیای عطر رو می توانید لمس کند.ترکیب نت های اولیه این عطر مانند جنگ آب و آتش هست زیرا در این تندی و شیرینی در رقابت با هم هستند تا بتوانند قدرتشان را به مشام شما اثبات کنند.

نت میانی

این مقصد از مسیر به شما این فرصت رو میدهد که با حس ظرافت و لطفات دنیای گل ها از قبیل یاسمن،شمعدانی،هلیوترپ آشنا بشین اما فراموش نکنین این مرحله به ضرافت ختم نخواهد شد و پچولی و چوب صندل نیز همراه شما خواهند تا مقصد بعدی.

نت پایانی

نت پایانی ترکیبی از نت ها به صورت جسورانه که این ویژگی را دارد که شما را به حیرت فرو ببرد زیرا این مقصد با بنوزوئیل،وانیل بوربن،تولو بالسان،دانه تونکا و طلای سفید یعنی نت شیمایی آمبروکسان مدیریت می شوند.

سنتوریوس (Centaurus):در اساطیر یونان، سنتوریوس موجودی نیمه اسب و نیمه انسان است. این موجودات به خرد و دانش، به‌ویژه در زمینه گیاهان دارویی و نجوم، شهرت داشتند. انتخاب این نام برای یک عطر می‌تواند به عمق و پیچیدگی رایحه آن اشاره داشته باشد و شاید ترکیبی از رایحه‌های چوبی و گیاهی را تداعی کند.


کرید دلفینوس-  Creed Delphinus            

در کمال ناباوری شما در کل این مسیر فقط با سه نت دیدار خواهید داشت؛یعنی:

نت اولیه:

زنبق؛تنها میزبان و همراه شما در این مسیر 10 ساعته هست که در ابتدا با آن آشنا خواهید شد.

نت میانی:

بخور!نتی بسیار غیر قابل پیش بینی که پیشینه ای تاریخی در دنیای عطر و عطرسازی دارد به صورتی که می توان گفت شاید عمری 4000 ساله داشته باشد در این عرصه.

نت پایانی:

وانیل!برعکس نت قبلی نتی غیر قابل پیش بینی اما شما بگویید تاثیر آن نیز در این عطر قابل پیش بینی هست؟قاعدتا خیر از قدیم گفتن،زیبایی در سادگی. تا به الان متوجه این موضوع شدیم که جدیدترین عطر های برند کرید یک نت مشترک رو همراه خودشون دارن یعنی وانیل؛حالا نوع وانیل آنهاست که این دو عطر رو از بقیه عطر ها متمایز می کند. 

دلفینوس (Delphinus): دلفینوس در اساطیر یونان به صورت فلکی دلفین اشاره دارد. دلفین‌ها در این اساطیر نماد خوش شانسی، هوش و ارتباط با دریا هستند. انتخاب این نام برای یک عطر می‌تواند به رایحه‌ای تازه، آبی و دریایی اشاره داشته باشد.

خب!
با جدیدترین عطر های برند کرید آشنا شدیم و به این نتیجه رسیدیم که عطر های جدید این برند واقعا جدید هستن نسبت به محصولاتی که قبلا توسط برند کرید عرضه شده بودن و توسط مردم شناخته شدن.به عنوان مقال اگر عطر های محبوب این برند رو توی ذهنتون مرور کنید احتمالا عطر های خنک و مرکباتی این برند به ذهنتون خطور کنه(اونتوس،هیمالیا،سیلور مانتینو...)البته در مقاله های قبلی به عطر های گرم برند کرید پرداخته ایم(مطالعه در این مقاله)؛پس با این حساب که عطر های کرید بیشتر طبعی خنک و مرکباتی داشتن،دلفینوس و سنتریوس خیلی تونستن سبک جدیدی رو بین خودشون شروع کنند.حالا باید مقداری صبر کنیم تا این عطر بتونه بیشتر خودش رو بین عطربازارن نشون بده و بازخورد آنها بررسی بشه و سوالی به این عنوان پرسیده بشه که(آیا این عطر رو دوست دارین؟).



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید