دسته بندی ها
محصولات
مقالات جدید

عطرهای زنانه تام فورد: بهترین انتخاب‌ها برای تجسم زیبایی و قدرت با قیمت مناسب

عطرهای زنانه تام فورد: بهترین انتخاب‌ها برای تجسم زیبایی و قدرت با قیمت مناسب
شاید عطر های زنانه تام فورد مانند عطر های مردانه اش شناخته شده و معروف نباشد اما به این معنی نیست که نمی تواند در میان عطر های زنانه حرفی برای گفتن نداشته باشد.در این مقاله قصد داریم به معرفی پنج عطر جذاب زنانه از برند تام فورد بپردازیم.

جذاب ترین عطر های زنانه از برند تام فورد(آشنایی با این برند در این مقاله) و معرفی عطر با قیمت اقتصادی!!

عطرهای زنانه تام فورد: بهترین انتخاب‌ها برای تجسم زیبایی و قدرت

درست در زمانی که توماس کارلایل فورد ، همکاری خود را با شرکت گوچی، از معروف ترین طراحان مد ایتالیا آغاز کرد، ستاره ی درخشان تام فورد خود نیز را کم کم آماده کرده بود تا بر آسمان نقش ببندد و صنعت عطر سازی را وارد تحولی عمیق و تاثیر گذار کند.حضور او در گوچی، سهام ورشکسته اش را به ارزشی بیش از دوبرابر رساند و با موفقیتی بیش از پیش روبرو شد.سال 2005 دقیقا همان زمانی بود که تام فورد، مورد شناخت همگان قرار گرفت و  توماس بعد از سالها تلاش و موفقیت های پی در پی، بالاخره از برند شخصی اش رو نمایی کرد.احتمالا شما هم بار ها و بار ها اسم آن را شنیده باشید؛ چه از روی لباس هایش باشد و چه از روی روایح فریبنده‌ اش، تا حدودی میتوانیم مطمئن باشیم که تصورات غالب از روایح معرفی شده توسط تام فورد، خلاصه ای از ترکیبات چوبی چرمی سنگین است که قدرت و ماندگاری را در سبک و سیاقی خشن و مردانه به تصویر می کشد. 


جدا از تمامی اینها، برند تام فورد همواره تلاش کرده تا خود را در تمامی گروه های بویایی اثبات کند و هیچ شکی وجود ندارد که این تلاش همراه با موفقیت های بالایی نیز بوده است؛اما امروز آمده ایم تا محصولاتی را به شما معرفی کنیم که عموما زنانه یا یونی سکس هستند و شما قادر هستید تا فارغ از هرگونه محدودیت های جنسیتی از آنها استفاده کنید و لذت ببرید،زیرا شکی نداریم که با اغواگری شان مبهوت و شیدا خواهید شد!


معرفی محصولات(محصولات تام فورد):

١.تامفورد رز پرینک | Rose Prick

Rose Prick معرفی محصول تامفورد رز پرینک | Rose Prick
آرامشی از دسته گل رز های وحشی، شروع تند و اسپایسی فلفل سیچوان و گرمای بکر دانه تونکا، تنها و تنها یک پیام را به شما خواهند رساند؛ تام فورد حتی در قابل پیش بینی ترین روایح، شما را غافل گیر خواهد کرد!

رز هایی که از کمیاب ترین گونه ها در این رایحه طراحی شده اند، احتمالا تصوری را در شما به وجود می آوردند، که چیزی جز لطافت و شیرینی را انتظار نداشته باشید؛اما تنها یک اسپری در یک لحظه کافی است تا شما را در دنیای پیچیده ی خودش غرق کند . تند و چوبی برگرفته شده به زیبایی از باغچه گل رز شخصی تام فورد که با آرامش گرم و خاکی اش به تصویر کشیده شده.شاید برایتان جالب باشد که Rose Prick از جایی منشأ گرفت که تمامی چیز های خوب جزئیاتی را همراه خود دارند که آنقدر دلنشین نیستند؛ همچون خاری که برروی ساقه های رز رشد می‌کنند.پس اگر از عاشقان تام فورد هستید و علاقه مندید تا رایحه ای زنانه و گلی را در لیست عطر هایتان داشته باشید ، Rose Prick را فراموش نکنید!


2. تامفورد کافه رز 2023 | Cafe Rose 2023

Cafe Rose 2023 معرفی محصول تامفورد کافه رز 2023 | Cafe Rose 2023
دارک، اغواگر و اشرافی رایحه ای که برند تام فورد به عنوان بخشی از لاین امضای خود شروع به راه اندازی آن برای باری دیگر کرد!
زمانی که شیشه ی این رایحه را در دست می گیرید زیبایی آن، حتی پیش از استشمام شما را متوجه گیرایی و قدرتش خواهد کرد.رز های ترکی به کار رفته شده در شروع Cafe rose، زنانگی را به تصویر می کشد و جوهره ی تیره ی نت های قهوه، فریبندگی و جذابیت را در آن به نهایتش خواهد رساند.اگر کمی به آن زمان دهید، متوجه نت های پچولی یا همان نعنا هندی خواهید شد که در کنار یلانگ یلانگ و چوب های صندل خود نمایی می کنند.پیشنهاد میکنم اگر از طرفداران رایحه ی بلک ارکید یا لاست چری بوده اید، حتما فرصتی به این ادکلن جذاب تام فورد بدهید، شما را ناامید نخواهد کرد!


3. تامفورد سولیل بلانک | Soleil Blanc

Soleil Blanc معرفی عطر تامفورد سولیل بلانک | Soleil Blanc
اگر می توانستیم تنها یک جمله را با چشم های بسته در باره ی هر کدام از روایح تام فورد بگوییم، قطعا این بود که برای این برند تفاوتی ندارد که قرار است چه سبکی را طراحی کند یا هیچ فرقی ندارد که قرار است چه نتی در این رایحه غالب باشد، تام فورد همواره آن را به نحوی خواهد ساخت که اشرافی بودنش مشهود باشد و المنت هایی را بکار خواهد برد، که کلاسیک بودن رایحه را در عمق تجملات نشان دهد.
Soleil blanc را می توان این گونه توصیف کرد؛ تابستان تا ابد ادامه دارد! احساسی پر شور از ترنج و فلفل صورتی در درونتان جنگی به پا خواهد کرد و بوی سفیدی و تمیزی یاس مصری و نت های گل یلانگ یلانگ آبی بر آتشش خواهد بود.
رایحه ی نارگیلی اش را هرگز فراموش نکنید؛ چرا که دقیقا در همین نقطه خواهد بود که اگر از طرفداران تام فورد هم نباشید، عاشق و دلباخته اش خواهید شد!
حس و حال ساحلی تابستان و آفتابی که برروی آب انعکاس پیدا می کند. نزدیک غروب می شود و باد می وزد؛ خورشید کم کم کنار می رود اما، تابستان تا همیشه ادامه دارد!
همه ی اینها تنها جمع شده در یک بطری سفید کوچک تابستان فریبنده و اشرافی شما را  رقم خواهد زد. راستی، بهتر است به شما بگوییم که این رایحه هیچ جنسیت مشخص شده ای ندارد و همه می توانند لذتش را ببرند و آرامش بگیرند!
پس دیگر نمی شود گفت فراموشش نکنید؛ چرا که بعد از استشمام آن، فرصتی برای فراموش کردن برایتان نخواهد گذاشت!


4.تامفورد لاست چری | Lost Cherry Tom Ford

Lost Cherry Tom Ford خرید عطر تامفورد لاست چری | Tom Ford Last Creey
ولوت ارکید، رایحه ای ست که قرار است نوید بخش تجربه ای منحصر به فرد باشد. تجربه ای که می تواند از شخص یا حتی فضایی خاص منشأ بگیرد.
شاید جالب باشد که در اولین نت از این رایحه، عصاره ی رام خالص با مرکبات ترکیب شده است و چیزی که شاید در تاپ نت های عطر سازی کمتر به گوشتان خورده باشد؛ عسل!
ترکیبی که از همین آغاز، منحصر به فرد بودنش را به ما نشان داده است.
در ادامه شاهد حضور عظیمی از نت های گلی همچون یاس ، شکوفه پرتقال و نرگس هستیم که با وجود ارکیده ی سیاه ، امضای جاودانه ی برند تام فورد در کنار ارکیده ی وحشی بنفش و بدست آمده از سواحل جنوبی برزیل زیبایی velvet Orchid را تکمیل می کنند.
و دیگر چه چیزی می تواند به اندازه ی پایانی سرشار از ترکیبات گرم، چوبی و وانیلی  همچون لابدانیوم، وانیل و چوب صندل یک عطر گرم و اغواگر را مهری از تایید بزند؟
امیدواریم اگر این رایحه را تا الان امتحان نکرده اید، حتما جزئی از خاطرتان برای خرید های بعدی داشته باشید!


5.تامفورد اسموک چری | Cherry Smoke Tom Ford

Cherry Smoke Tom Ford خرید عطر تامفورد اسموک چری | Cherry Smoke Tom Ford
زنانه و پر قدرت، سانتال بلاش. همزمان با تولید مجموعه آرایشی جدید تام فورد، از این رایحه ی چوبی ، دلربا و راز آلود هم رونمایی شد!
سانتال با یک شروع تلخ و ادویه ای  و به کار بردن نت هایی مثل دارچین و زیره، پخش بوی بالای خود را تأمین می کند؛در کنارش ادامه ای با آرامش گل های یاس، رز و یلانگ یلانگ همان فریبندگی و زنانگی را به شما نشان میدهد که به دنبال آن می‌گشتید.فراموش نکنیم که نمی توان از گرمای چوب صندل و سدر نیز گذشت؛ که در تمام مدت آرام و آرام حضور خود را پررنگ تر می کند و ماندگار تر می شود.انتخابی زیبا و منحصر بفرد در روز و شب های سرد و زمستانی که  قرار است تا ابد در ذهنتان بمانند.


**جمع‌بندی: انتخاب نهایی عطرهای زنانه تام فورد برای تأثیرگذاری و جذابیت**

متوجه شدیم تام فورد با استاندارد های بالای خود، همواره خاص ترین روایح را برایمان به ارمغان آورده و خاطراتی را برایمان ساخته است که شاید با هیچ رایحه ای نتوان جایگزینشان کرد.
درست است که همواره خاص ترین ها وجود دارند و همه روزه با خلق جدیدترین ها ممکن است روایحی جای دیگری را پر کنند؛ اما امروز تلاش کردیم تا علاوه بر معرفی روایح زنانه و یونی سکس تام فورد ، سبک و استایل خاص آن را در تولید محصولاتش نشان دهیم که چگونه آن را همه جوره حفظ کرده است و می‌توان در همه حالت عناصر خاص و اشرافی آن را مشاهده کرد.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید