عطر شرکتی چیست؟ عطر شرکتی چه فرقی با عطر اصلی دارد؟

عطر شرکتی چیست؟ عطر شرکتی چه فرقی با عطر اصلی دارد؟
ممکن است هنگامی که برای خرید عطر اصل در تهران یا سایر شهرها به مراکز عطر فروشی مراجعه کرده باشید نام عطر شرکتی به گوش‌تان خورده باشد. داستان عطرهای شرکتی چیست؟ آیا این ادکلن‌ها قابل اعتماد هستند؟ اگر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید اطلاعات تخصصی و مفید

عطر شرکتی چیست؟ عطر شرکتی چه فرقی با عطر اصلی دارد؟

ممکن است هنگامی که برای خرید عطر اصل در تهران یا سایر شهرها به مراکز عطر فروشی مراجعه کرده باشید نام عطر شرکتی به گوش‌تان خورده باشد. داستان عطرهای شرکتی چیست؟ آیا این ادکلن‌ها قابل اعتماد هستند؟

اگر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید اطلاعات تخصصی و مفیدی در زمینه عطرهای شرکتی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

در همین ابتدا باید بگوییم که با افتخار یانی جزء اولین برندهای پیشتاز در صنعت عطر بوده که توانسته برند رسمی خود را به ثبت برساند و برای شما بروزترین اطلاعات عطری را به ارمغان آورده است . امید است با حمایت همیشگی شما بتوانیم در این مسیر همیشه در بالاترین سطح بمانیم.

عطر شرکتی جزء عطرهای تقلبی محسوب می‌شود؟

با افزایش هزینه مواد اولیه و تورم، قیمت ادکلن های برند و اورجینال از سوی کمپانی‌های عطرسازی افزایش چشمگیری پیدا کرد. افزایش قیمت سبب پایین آمدن قدرت خرید مردم شد و به همین دلیل محصولاتی با نام عطر شرکتی از برندهای مختلف به وجود آمدند. ادکلن های شرکتی به محصولاتی گفته می ‌شود که در کشورهای امارات، ترکیه، فرانسه، آمریکا و چین پر و بسته بندی می‌شوند. نگران نباشید این عطرها تقلبی نیستند و همه ویژگی‌های عطر اصلی از جمله بچ کد و هولوگرام را دارند. هدف اصلی از وارد کردن عطرهای شرکتی به بازار، تولید برندهای جدید با قیمت‌ پایین‌تر بود.

 

تولیدکنندگان عطرهای شرکتی فرمول اصلی عطر را از شرکت مادر خریداری کرده و نمونه مشابه با همان رایحه اما با قیمتی مناسب‌تر روانه بازار می‌کنند. در حقیقت عطر شرکتی برند، برای مشتریانی تولید می شوند که به لحاظ اقتصادی قدرت خرید عطرهای تجاری و رسمی مانند دیور، شنل، آمواژه ( آمواج) و از این دست را ندارند. این موضوع در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز وجود دارد و در این کشورها هم می‌توان برند متفرقه عطر پیدا کرد.

خرید عطر قیمت پایین بهتر است یا عطر شرکتی از یک برند معروف؟

تا قبل از افزایش قیمت جهشی عطرها مردم محصولات مورد علاقه خود را با سهولت بیشتری تهیه می کردند. اما رفته رفته عطر اورجینال و مرغوب مخصوصا در برندهای مشهور، به یک کالای لوکس و گران قیمت تبدیل شد. حتی در ایران خرید تستر ادکلن اورجینال مقرون به صرفه‌تر به نظر می رسد. این اتفاقات منجر به تغییر مسیر بازار به سمت عطرهای ارزان‌تر و حتی فیک شدند. اگر چه علاقه‌مندان به عطر و ادکلن اورجینال به خوبی می‌دانند که کیفیت ترکیبات یک عطر اصل به هیچ عنوان قابل مقایسه با عطرهای تقلبی نیست. دقیقا همین‌جا بود که فعالان صنعت عطرسازی تصمیم به تولید عطرهای شرکتی گرفتند. ادکلن های شرکتی اصل، توسط برندهای معتبری تولید می ‌شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. حال تصمیم‌گیری با شما است.

بهترین برند ادکلن شرکتی چیست؟

کشور امارات با هدف به دست آوردن بازار تولید و عرضه، با سابقه‌ای کمتر از 15 سال در صنعت عطر و ادکلن، یکی از تولید کنندگان مهم عطرهای شرکتی در خاورمیانه است. ادکلن های شرکتی اماراتی اصل، توسط برندهای معتبری تولید می ‌شوند و بسیار خوش رایحه و از ماندگاری بسیار طولانی برخوردار هستند . معمولا این شرکت‌ها با کمپانی‌های عطر سازی معروف دنیا همکاری دارند به همین دلیل فروش ادکلن‌های اصل اماراتی با مجوز رسمی و کاملا قانونی انجام می‌شود. از جمله عطرهای اماراتی مشهور می‌توان به برندهای اجمل، امپر، آرماف، افنان و رصاصی اشاره کرد.

 

خرید عطر مردانه و زنانه شرکتی در ایران طرفداران زیادی دارد و افراد علاقه‌مند به رایحه اصلی عطر نمونه شرکتی آن را خریداری می نمایند. ادکلن‌های شرکتی اصلا به محصولات تقلبی شباهت ندارند و این دو نمونه ادکلن کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. رایحه این عطرها بسیار شبیه به ادکلن‌های اصلی است. بسته بندی و طراحی شیشه عطرها کاملا توسط شرکت‌های اماراتی انجام می‌شود. در حقیقت عطرهای اماراتی به شکلی قانونی رایحه عطرهای معتبر را تولید می‌کنند و با هزینه مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این محصولات به دلیل رعایت قانون کپی رایت، با نام و ظاهری متفاوت به بازار عرضه می‌شوند.

ادکلن کپی چیست؟

عطرهای تولید شده در امارت کلا به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  1. دسته اول عطر و ادکلن هایی با برند ساخت کشور امارات، این دسته از محصولات در کشور امارات تولید و بسته بندی می‌شوند. این عطرها تقلبی نیستند بلکه کپی از محصولات برندهای اصلی هستند که اغلب در محدوده قیمت‌های پایین‌تر از برندهای اصلی شروع به فعالیت می‌کنند و بازار هدف آن‌ها مشتریانی است که با قیمت اقتصادی قصد خرید دارند مانند برند اجمل و آرماف. عطرهای کپی ضمن رعایت قانون کپی رایت نام و ظاهری متفاوت برای شیشه و بسته بندی محصولات خود استفاده می‌کنند و محصولات قانونی بوده و تقلبی محسوب نمی‌شوند.
  2. دسته دوم محصولاتی که طراحی شده توسط خود برند هستند و مشابه معروفی در بیرون ندارند.
  3. دسته سوم ادکلن اماراتی یا ادکلن پر شده امارات یا دبی است. این دسته از محصولات عطر و ادکلن‌ کپی کاملی از عطرهای مشهور هستند حتی شیشه و بسته‌بندی آن‌ها کاملا مشابه ادکلن اصلی است. ادکلن‌های تقلبی در امارات، چین یا کشورهای دیگر تولید می‌شوند سپس در امارات اسانس را به داخل شیشه تزریق می‌کنند. بسته‌بندی و طراحی آن کاملا مشابه با محصول اورجینال است که برای توزیع در کشورهای جهان سوم آماده می‌شوند.

این محصولات هیچکدام قانونی نیستند و کل فرآیند تولید به شکل قاچاقی وغیر قانونی انجام می‌شود.

همچنین ممکن است موادی که برای پر کردن عطرهای تقلبی استفاده می‌کنند سمی و برای سلامتی بسیار خطرناک باشد.

تفاوت عطر شرکتی با عطر اورجینال

  1. قیمت: شاید اولین تفاوتی که به چشم همه بیاید، قیمت عطرهای شرکتی نسبت به اورجینال آن باشد. عطرهای شرکتی قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به نمونه        اورجینالشان دارند..
  2. رایحه: همان‌طور که به این موضوع اشاره کردیم، شرکت‌های سازنده عطرهای شرکتی، فرمول اصلی ساخت عطر را از کمپانی‌های مادر خریداری می‌کنند. اما باید بدانید که این شرکت‌ها به‌منظور پایین آوردن قیمت تمام‌شده عطر، از مواد طبیعی گران‌قیمتی که کمپانی‌های مادر در ساخت عطر اورجینال به کار می‌برند، استفاده نمی‌کنند. به همین علت باید بگوییم که این عطرهای شرکتی از لحاظ رایحه، شباهت بسیار کمی به نمونه اورجینال دارند.
  3. پخش بو: پخش بو در ادکلن های شرکتی تفاوت چندانی با نمونه اورجینال ندارد. این موضوع به این علت است که مولفه‌های پخش بو هیچ ارتباطی به کیفیت رایحه و قیمت‌گذاری نهایی عطرها ندارد.
  4. ماندگاری: ماندگاری عطرهای شرکتی مشابه با عطرهای اورجینال است. ماندگار بودن آن‌ها نیز به‌این‌علت است که شرکت‌ها به‌منظور ماندگار شدن عطرهایشان می‌توانند از مواد شیمیایی مختلفی استفاده کنند که البته در نمونه اورجینال و اصل محصول وجود ندارد.
  5. طراحی شیشه عطر: همان‌طور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم، شرکت‌های تولیدکننده عطرهای کپی، شیشه عطر را طوری طراحی می‌کنند که مصرف‌کنندگان در انتخاب عطر به اشتباه نیفتاده و آن را با نمونه اورجینال اشتباه نگیرند. بنابراین طراحی شیشه به‌طور واضح با نمونه اورجینال متفاوت است. در ادامه چند عطر مشابه سازی شده توسط برند های اماراتی که بسیار موفق بودند را برای شما معرفی می کنیم. 1 سکریفایس از بند اجمل که مشابه سازی شده رایحه موگلر الین هستش ادکلن اجمل ساکریفایس زنانه-Ajmal Sacrifice، با دارا بودن رایحه ای گرم و شیرین مناسب استفاده ی بانوان در میهمانی های

عطر ساکری فایس به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود از جمله : گل یاس، مشک و عنبردر گروه بویای گل ها و روایح حیوانات قرار دارد. همچنین میزان پراکنندگی آن ها بالا میباشد. 

بطری عطر سکریفایس-Sacrifice for Her بسیار ساده و در عین‌ حال شیک طراحی شده است. این شیشه‌ی بنفش، بسیار تخت و خوش‌دست به نظر می‌رسد. روی شیشه، نام Sacrifice و در پایین آن نشان تجاری اجمل با رنگ تیره به چشم می‌خورد. در بطری با رنگ بنفش و شکل مکعبی و تختش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

ادکلن ساکریفایس(اجزای رایحه):

پس از اسپری‌کردن اجمل ساکریفایس (Sacrifice for Her) روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گل یاسمین و نت‌های آبی (اقیانوسی) خواهید شد. این نت‌های دریایی و گلی، هیجان و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی سکریفایس از ترکیب شکوفه‌ی پرتقال و وانیل ساخته ‌شده‌اند.  پس از مدتی، نت‌های پایانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. نت‌های پایانی ازعنبر و مشک تشکیل‌ شده‌اند. این نت‌ها با بوی مرموز و عمیقشان، تمرکز و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کنند.

سینامون آنجلز از یانی که از روی آنجلز شیر مشابه سازی شده است و بسیار موفق هم بوده به عنوان یک رایحه مشابه سازی شده .سینامون آنجلز

با رایحه چوبی ادویه ای با طبع گرم که اولین بار توسط الیزا تزذاکیس در سال 2023 ساخته شد.

روزهای سرد زمستان می آیند و ما آماده می‌شویم تا از خود برابر سرما محافظت کنیم؛لباس های گرم را از صندوق بیرون آورده و پوتین های گرم را به پا می کنیم. این به ما می‌فهماند که همیشه باید برای روزهای سخت آماده بود و خویشتن را جوری تربیت کرد که با سرمای بزرگ زندگی کنار آمده و بر موج های سهمگین آن ، موج سواری کند. سینامون آنجلز، رایحه ای که استوار است و کمر خم نمی‌کند در برابر سرمای زمستان و پاییز؛ وقتی در میان برف و چای، رایحه این عطر به مشام شما می خورد، احساس می‌کنید در مزارع کشت دارچین سریلانکا و در میان آن هوای 15 تا 25 درجه هستید و گرما آن مکان را با گوشت و پوست خود احساس می‌کنید. این عطر را بر روی لباس خود اسپری کنید و گرما خویشتن را با گرما این عطر در هم آمیزید.

سال ساخت : 2023 طبع :گرم گروه بویایی :چوبی ادویه ای  مناسب فصل : پاییز و زمستان جنسیت :یونی سکس عطار : الیزا تزذاکیس ماندگاری : زیاد پخش بو : زیاد

نت اولیه : دارچیننت میانی : دانه تونکا، بادام سوختهنت پایانی : خزه بلوط، چوب صندل

حالا با خواندن این مقاله به ما بگویید دیگر سوالی در خصوص عطر های شرکتی می ماند که به جوابش نرسیده باشید؟برای ما کامنت بگذارید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید