دسته بندی ها
محصولات
مقالات جدید

عطرها مگه گارانتی دارن؟!

عطرها مگه گارانتی دارن؟!
گارانتی چیست؟چطور می شود گارانتی شکل بگیرد و باعث ایجاد حس اطمینان خاطر برای مشتری شود؟در این مقاله به این موضوع به صورت جامع و کامل پرداخته ایم و این را با شما در میان گذاشته ایم که عطر ها هم گارانتی دارند اما فقط در عطریانی!

گارانتی ؛ ضمانت برای آنچه که هنوز اتفاق نیفتاده !!!!

عطرها مگه گارانتی دارن؟!

گارانتی ، کلمه ای که امروزه زیادی آن را می شنوید ولی اما تا به حال به این اندیشیده اید که این حرف اولین بار توسط کی و اولین بار در چه جایی استفاده شده است ؟ در قسمت اول مقاله به توضیح کلمه گارانتی و چگونگی آن می پردازیم......گارانتی چیست ؟ در روابط بازرگانی و خريد و فروش، وارانتی يا گارانتی تعهدی است که فروشنده در مقابل محصول يا خدماتی ارائه می کند، و معمولا متعهد می شود در صورت برآورده نشدن ادعای خود، حاضر به تعمير يا تعويض کالا خواهد شد.نقض عهد زمانی اتفاق می افتد که اين تعهد اجرا نشود، یعنی محصول آن اشکالی داشته باشد و يا مطابق ميل يا انتظار خريدار نباشد. در معاملات تجاری و قانونی، گارانتی ضمانتی است که یکی از طرفين قرارداد به دیگری می دهد که در برخي موارد و شرايط حقيقت دارد و اتفاق می افتد؛ طرف ديگر قرارداد می تواند به آن تکيه کرده و اگر مواردی بر خلاف آن اتفاق افتاد و يامشکلی به وجود آمد، یکی از موارد را به عنوان چاره اتخاذ کند.

شرایط گارانتی

گارانتی در واقع قولی است که فردی مثل فروشنده می دهد تا اگر شرایط خاصی اتفاق افتاد این قول عملی شود. مثلا خودتان را تصور کنید که می خواهید از جایی یک وام بگیرید، برای گرفتن این وام شما نیاز به یک ضامن دارید که اگر شما اقساط وام را نپرداختید آن وام از ضامن شما دریافت شود، این ضامن در واقع همان Guarantee بازگرداندن وام در اینجاست.اولین بار توسط چی کسی این کلمه استفاده شد ؟اینکه این واژه اولین بار کی استفاده شد را هیچ کس نمی داند ولی من فکر می کنم این کلمه از دل باستان می آید ، چون ما انسان ها تا زمانی که یک چیز برایمان قطعیت نداشته باشد و فرد مقابل این اطمینان را ندهد که این محصول همان چیزی است کخ ما می خواهیم دست به خرید نمیزنیم !!!! اما این کلمه در 10 سال اخیر خیلی مورد استفاده قرار گرفته است چون تجارت جهانی شکل جدید به خود گرفته است و همین باعث ایجاد بازار بزرگ جهانی شده که مشتری ای با فاصله 10 هزار کیلومتر از شما محصولی می خرد و می خواهد که شما ضامن این باشید که اگر این محصول مشکلی داشت آن را برایش عوض کنید یا اگر تا بازه ای مشخص مشکل فنی ای برایش پیش آمد شما آن را عوض کنید یا تعمیرش کنید.
شرکت ها امروز این رویه را پیش گرفته اند و در کنار آن ها شرکت هایی به وجود آمده اند که کار آن ها گارانتی محصولات است و در کنار کمپانی های بزرگ حضور دارند تا محصولات آنان را گارانتی کنند.گارانتی در محصولات مختلف به چه گونه است؟خب ما در جهانی زندگی می کنیم که در روز میلیون ها محصول مختلف تولید و در بازار عرضه می شود و از طریق راه های مختلف چه هوایی چه زمینی به دست مردم می رسد ، خب این محصولات اگر مشکلی داشته باشند باید چه کرد ؟ این محصولات اگر در فرایند تولید با مشکل فنی رو به رو شوند و شرکت تولید کننده متوجه نشود چه باید کرد ؟ اینجاست که گارانتی به درد ما می خورد ، و شرکت تولید کننده محصول را پس گرفته و محصول جدیدی به ما می دهد .
حال اگر محصول فاسد شدنی بود و تا زمانی که ما می خواستیم آن را تعویض کنیم از بین رفت چه باید کرد ؟ معمولا مواد فاسد شدنی شرایط خاص خود را دارند و گارانتی آن ها هم نیز متفاوت است و شرایطی برای آنان در نظر می گیریم که اگر دچار مشکل فنی از سوی شرکت تولید کننده بود آن را عودت داده و یا مبلغ برگردد یا محصولی جدید برای آن فرد ارسال شود.گارانتی در شرکت یانی و محصولات عطری ؛گارانتی کردن محصولات عطری کاری بس دشوار است و سختی های پیش روی شما می گذراد که شاید شما از این کار پا پس بکشید و خود درگیر این موضوع نکنید.....! از ایراداتی که مشتری بی دلیل از رایحه شما میگیرد تا اذیت و آزار هایی که ممکن است عده ای با سو استفاده به شما تحمیل کنند. اما یانی در طول این چند سال پا پس نکشید و با تمام شرایط دشوار سازش کرد و ساخت تا گارانتی خود را حفظ کند و در این مسیر هیچ گاه کم نیاورد. شرایط گارنتی تمامی محصولات یانی در ادامه این متن برای شما گذاشته شده است تا از خرید خود دو چندان لذت ببرد.

شرایط گارانتی محصولات یانی

همراهان یانی ، محصولات یانی شامل گارانتی رایحه و کیفیت میباشد. اینکه شما با رایحه یا کیفیت ارتباط برقرار نکنید، طبیعی است. برای استفاده از گارانتی شرایط زیر رو مطالعه کنین:

۱.درکنار رایحه خریداری شده شما، چند عدد بلاتر (تستر های کاغذی) وجود داره که برای انتخاب راحت تر شما گذاشته شده لطفا حتما داخل بسته بندی رو چک کنید.

guarantee 

۲.لطفا قبل از باز کردن بسته بندی بلاتر مربوط به رایحه را استشمام کنید و اگر رایحه موردپسند شما بود بسته بندی رو باز کنید و در غیر این صورت بابت راهنمایی بیشتر به مشاور های فروش آنلاین مراجعه کنید.

 guarantee

۳. در زمان تحویل بسته از پستچی حتما در حضور مامور پست بسته رو باز کرده و از سلامت محصول اطمینان پیدا کنید (اگر بسته بندی خیس بود یا مشکل داشت به هیچ عنوان تحویل نگیرید!)

guarantee

خوش حالیم که بار دیگر در کنار شما عزیزان بودیم و با یکدیگر به مطالعه موضوعات علمی و تخصصی پرداختیم که باعث شد در این مسیر مطالبی جدید به دست اورده و متوجه معنای گارانتی شده و در خرید های بعدی خودمان اعم از هر چیزی به نوع گارانتی و چگونگی آن و اهمیت وجود آن در خرید توجه کنیم . هدف یانی آگاه سازی است ، مهم نیست شما چه محصولاتی از ما خرید می کنید ، مهم این است که آگاه باشید و بدانید خرید هر محصول شرایطی دارد که باید فروشنده آن را رعایت کند و رعایت حقوق مصرف کننده باید همیشه در صدر لیست کار های مهم هر برندی باشد .



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید